Subject: "Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni koosseisu muutmine
From: "Melissa Anson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 19:02:23 +0300

Tere!

Hetkel on elluviimisel ,,Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni
koosseisu ülevaatamine. Koosseisu uuendamine on tingitud sellest, et
mitmetes asutustes on toimunud ametialaseid muudatusi ja/või liikumisi,
kuid uusi juhtkomisjoni esindajaid muudatustega seoses nimetatud ei ole.

Juhtkomisjoni kinnitatud koosseisu on varasemalt kuulunud Eesti Instituut,
kuid olen Välisministeeriumilt saanud info, et tänaseks on kogu võõrsil
asuvate koolide teema üle antud EKI-le. Sellega seoses sooviksime kutsuda
’’Sidusa Eesti arengukava 2021-2030’’ juhtkomisjoni koosseisu EKI
esindaja. Palun esitage ,,Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ juhtkomisjoni
esindaja esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 5. juuliks, et saaksime
juhtkomisjoni koosseisu käskkirjaga kinnitada.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.kul.ee
<http://www.kul.ee/>